mandag 12. august 2013

Black and white and a little red...





En god venn  ble 50 år i helga og da måtte jeg jo lage et litt tøft kort. Jeg har satt sammen en god del røffe elementer og brukt mye distress. Jeg har brukt litt rød distress paint her og der for å skape liv i komposisjonen. "Hurra" stempelet er fra Inkido og bingobrikken er fra et gammelt spill. Bakgrunnspapiret er fra Melissa Frances og mange av elementene er fra Tim Holtz sine papirblokker. Jeg har også pyntet med en filmstripe. 

 
Det ble mye lag på lag for å skape dimensjon
 og dybde i kortet.


Jeg har også brukt en del metallelementer og litt osteklut her og der.


Jeg deltar i utfordringene hos:





Jeg ønsker dere en flott mandag!

Hilsen Synnøve

9 kommentarer:

  1. Olala!! Wow, for et utrolig kult herrekort! Skikkelig bra, Synnøve!

    Tusen takk for at du er med på jubileumsutfordringen vårs hos Kort O Mania!

    Klem DT Cathrine :)

    SvarSlett
  2. Fab project thank you for joining us this week at MMM, Laura DT xx

    SvarSlett
  3. Skikkelig kult herrekort, med mange flotte detaljer!
    Tusen takk for at du deltar på Card and Scraps utfordring:)

    SvarSlett
  4. Hvor er det bare super flot.

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring,

    knuzzzz♥

    SvarSlett
  5. This is stunning - thanks for joining in this week at MMM - Jacqueline xx

    SvarSlett
  6. This is fabulous! Love all your detail. Thanks for sharing with us at Card Makin' Mamas, Susan x

    SvarSlett
  7. Gorgeous creation. Thanks for joining in at MMM this week.
    Fliss x

    SvarSlett
  8. Kjempeflott kort. Tusen takk for at du deltar på Card and scrap.

    SvarSlett
  9. Virkelig lækkert!!

    1000 tak for at du deltager i udfordringen hos Card and Scrap :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails